filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
I was hung up on 5 times today attempting to reach customer service. Before that, I was trying to FINALLY get my refrigerator repaired that was started 2 months ago, but after 2 contractors (one wouldn't perform service on Tuesday and the other didn't have anyone...
Read more
Company wrote 1 private and 1 public responses to the review from Nov 08.
ARWCustomerCare
ctenberg
American Residential Warranty Verified Representative

Good Morning, We are sorry to hear about the experience you recently had while requesting service. Can you please provide the telephone number or property address associated w...

Anonymous
Anonymous

You'd be better off to stay away from those "warranty" companies and simply pool the money in a repair / replacement fund and handle such things as you see fit.

1.3
I didn't like
  • Deceptive practices
  • Communication
  • Vendor management
#1396474
After paying for 3 months of coverage I have cancelled my membership. Having the intentions of of becoming a long lasting member, I'm glad I left. I made a claim on a above stove range microwave and to my suprise, I was denied. My issue is not only the money but shady...
Read more
Customer made 1 call to the company using contacts on our site.
Company wrote 1 private and 0 public responses to the review from Sep 12.
1.0
#1353566
I need them to stop taking payments from my account I stopped the 1st of sept 2018 They took that PAYMENT 102. And again October same amount taken. Need my refund back.
Read more
Company wrote 1 private and 1 public responses to the review from Oct 07.
ARWCustomerCare
ctenberg
American Residential Warranty Verified Representative

Good Morning, We are sorry to hear about the experience you recently had while requesting service. Can you please provide the telephone number or property address associated w...

2.4
#1375749
This company is awful! I called in on August 4th about a plumbing problem. Every time I flush my toilet it backs up into my bathtub. Nasty! As you can probably imagine I was horrified. Today is August 12, 2018 and still no plumber! I have to sit on the phone with a...
Read more
Company wrote 1 private and 1 public responses to the review from Aug 12.
ARWCustomerCare
ctenberg
American Residential Warranty Verified Representative

Hello, We are unable to locate your account with the information provided. Please feel free to reach out to us directly by calling 800-910-8538 or please send us a message on ...

1.0
#1327654
My washing machine broke down completely. I called the company and a Local repairman was sent to repair the unit. However once the company submitted the request it was denied by ARW! Never less they wanted to offer me a settlement in the amount of 430.00! Which in no...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Jul 17.
ARWCustomerCare
ctenberg
American Residential Warranty Verified Representative

Hi HF, Our records indicate you spoke to a member of our customer care team and we were able to come to an amicable resolution. Please contact us if we can be of further assis...

#1305879
This Company is scary they take your and they don't do any thing for you I paid them $1389.00 They sales team great and when you have a problem they will tell we don't have a technician in your area find some and we will pay you and when find some one they will tell...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Mar 20.
ARWCustomerCare
ctenberg
American Residential Warranty Verified Representative

Good Afternoon User31620728,We are sorry to hear about the experience you had on your recent claim. We would value the opportunity to work with you to find a resolution. Pleas...

I had two service claims with them. Both failed horribly. The most recent one is just nightmare and is still ongoing. My garbage disposal was broken and I raised the claim to American Residential Warranty on 2/23. I was told Lowe (the repair center they chose) will...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Mar 15.
ARWCustomerCare
ctenberg
American Residential Warranty Verified Representative

Good Afternoon User20610978.,Thank you for taking the time to speak with us about your recent experience and for allowing us to reach a resolution to the problem you experienc...

#1211114
I worked with American residential warranty for the last 2 years on two different properties. Each time something broke they fixed it without and issue. Only took 1 phone call each time.
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Mar 16.
ARWCustomerCare
ctenberg
American Residential Warranty Verified Representative

Thank you for sharing feedback about your recent experience. Please let us know if we can be of assistance in the future. We value the opportunity to be your home warranty com...

5.0
#1211808
I just became a member 3 months ago and the customer service reps are not aware of your products, they give you the run around, they are not professional and actually will get smart with you as a customer. Also the repair companies they've referred to me; was extremely...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Mar 02.
ARWCustomerCare
ctenberg
American Residential Warranty Verified Representative

Hi Uguanda,We appreciate the time you have taken to provide feedback about your recent experience and we are very sorry for the inconvenience you experienced when placing your...

1.0
I didn't like
  • Deceptive practices
#1201460

Contact American Residential Warranty

Mailing Address:
American Residential Warranty
901 Yamato Road, Ste 100E
Boca Raton, Florida 33431
United States
Phone:
(561) 226-4179
More

American Residential Warranty Products and Services

Fixed my Ac within 2 days, saved me 945$ very happy with what they did for me and really think highly of them. an an an {{Redacted}}
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Apr 04.
ARWCustomerCare
ctenberg
American Residential Warranty Verified Representative

Good Afternoon InnateGreyMouseLemur,Thank you for the feedback on your most recent experience. Please do not hesitate to contact us if we can be of assistance in the future.Si...

5.0
#1226599